Indiferent câte cărți motivaționale vom citi în această viață, indiferent câte cursuri de mindfulness o să urmăm, până la urmă, fericirea se reduce la un simplu proces fizic: acela de a crește nivelul de serotonină din organismul nostru. Ei bine, cum putem influența acest lucru într-un mod natural, ducând în cele din urmă la crearea unei stări generale de bine?

 

Cum putem fi mai fericiți influențând în mod natural nivelul de serotonină?

Sunt șanse mari ca deja să fi întâmpinat provocările situațiilor în care trebuie să faci față dispozițiilor fluctuante și a nivelului de energie scăzut. Nu este nimic mai frustrant decât să vrei să te duci la bun sfârșit un lucru și fie să nu ai chef, fie să nu ai suficientă energie pentru a te pune în mișcare și a merge mai departe.

 

Dacă asta îți sună cunoscut, atunci răspunsul este în acest articol. Studiile demonstrează că creșterea nivelului de serotonină poate avea un efect pozitiv asupra vieții tale generale, nu doar asupra unei stări de euforie și fericire temporară.

 

Există mai multe metode naturale pentru a-ți stimula nivelul de serotonină și a profita de aceste beneficii. Iată 5 dintre ele!

 

  1. Suplimentele alimentare naturale din plante

De cele mai multe ori, suplimentele alimentare naturiste sunt un mix de vitamine și nutrienți de care organismul nostru are nevoie zilnic. Un bun exemplu pentru astfel de suplimente minune e suplimentul St. John’s Wort. Acesta este folosit în tratarea diverselor disfuncționalități de ordin depresiv. Iar studiile arată că poate îmbunătăți radical nivelul de energie și starea generală a unei persoane. Poate fi achiziționat de pe Amazon, pentru doar 13,27 dolari doza cu 120 capsule (la momentul scrierii acestui articol).

 

  1. Mai mult inositol pentru organism

Acest element este un tip de zahar carbocyclic, care se regăsește în fructele și legumele proaspete. Astfel, o dietă bogată în fructe și legume naturale, bio, va determina organismul să genereze o stare de spirit mult mai bună persoanei care consumă alimentele.

 

De asemenea, și acest element îl putem găsi sub formă de pudră – în magazinele naturiste. Poate fi comandat tot de pe Amazon, pentru mai mult confort, pentru doar 15,49$. Dar poate fi comandat și de la orice farmacie de cartier.

 

  1. Sportul – cheia succesului

Sportul este o rezolvare rapidă și naturală a multor probleme pe care le întâlnim zilnic în viața noastră. Acesta ajută la menținerea nivelului de serotonină în creier și chiar încurajează producția de serotonină.

Exercițiile aerobic sunt printre cele mai des recomandate în acest sens. Însă și yoga pare să aibă un efect benefic în acest sens. Pentru mai multe tipuri de exerciții pe care le puteți încerca, citiți articolele din secțiunea sport.

 

  1. Îmbunătățește-ți sănătatea sistemului digestiv – mai ales a intestinelor

Îți vine să crezi sau nu, intestinele păstrează cel mai înalt nivel de serotonină din corpul uman. Din acest motiv, îmbunătățirea sănătății sistemului digestiv este obligatorie. Cum poți face asta în mod natural? Simplu!

 

Bea multă apă, alege să mănânci alimente sănătoase pentru creier: nuci, fructe, legume, ciocolată neagră, pește și consumă mai multe probiotice, chiar și sub formă de suplimente sau în formă naturală, acestea găsindu-se în special în iaurturi.

 

  1. Expune-te mai des la lumina soarelui

Vitamina D este esențială în procesul de producție al serotoninei. Iar aceasta se poate obține prin expunerea la lumina solară, demonstrează specialiștii. Cu cât mai multă lumină naturală, cu atât mai bine.

 

O alternativă bună la aceasta este consumul de lapte, deoarece de obicei acesta conține vitamina D. Alte surse de vitamina D (dacă într-adevăr nu vă puteți deranja să obțineți mai multă lumină și un bronz perfect) sunt peștele gras, brânza și ouăle.

Lasă un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.